Opakowania spersonalizowane

Co pewien czas pojawia się na rynku innowacyjne rozwiązanie, jakie wchodzi w konieczność zindywidualizowania pewnego elementu rzeczywistości przez konsumenta. Przypadki występowania takiej konieczności można mnożyć – nasze babki haftowały monogramy na pościeli, obecnie zamawiamy kubki ze zdjęciami. W niniejszy sposób wdrażamy rzeczywistość.

Porównywalną procedurę wykorzystuje mnóstwo instytucji wypuszczających gadżety mające logo – w tym wypadku chodzi o prostsze przywiązanie konsumenta, jaki zdobędzie taki przedmiot.

Opakowania z logiem firmy

Gdzieś między tymi dwoma kategoriami przedsięwzięć pozycjonują się sprzedawane ostatnio coraz powszechnie możliwości personalizacji pudełek towarów określonej firmy. Doskonałym przykładem jest możliwość opublikowania swego śladu na opakowaniach gumy do żucia bądź na opakowaniach znanych czekoladek. W tym ostatnim wypadku usługa działa w ten sposób, iż możemy dobrać jeden z paru dostępnych wzorów, a potem dołączyć do kompozycji swoje zdjęcie.

Oferta wydaje się atrakcyjna, jednak należy pamiętać o tym, iż z opakowania nie znika w żadnym przypadku logo producenta. Klient nie ma także absolutnej niezależności wyboru grafiki. A więc kierowani jesteśmy na dość długiej wprawdzie, lecz jednak – smyczy. Możemy naturalnie mieć satysfakcję, iż zostawiliśmy swój ślad na opakowaniu popularnej firmy, lecz przyznać należy, iż ta przyjemność zostawia pewien zawód. Opakowania spersonalizowane w rzeczywistości mało mają wspólnego z indywidualizmem, być może jednakże stanowią one ripostę na aktualne potrzeby klientów.

Tekst we współpracy z firmą Amataska.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *