Wiosenne trendy w modzie 2016
Grudzień 3, 2015
Rodzaje maszyn przemysłowych
Styczeń 22, 2016

Vintage, czyli powrót do klasyki

Od kilku lat styl vintage posiada bardzo mocną pozycję i skłania się ku niemu wiele kobiet. Nowoczesne trendy nie do każdego przemawiają, a klasyczne rozwiązania są często najlepsze. W końcu nasze mamy i babcie miały bardzo dobry gust jeśli chodzi o dobór garderoby. Gdzie i jakiej odzieży damskiej szukać, by ubierać się w stylu vintage?

Najlepszym źródłem inspiracji są szafy naszych mam i babć, a także popularne secondo handy czy targi staroci. Aby jednak odnaleźć prawdziwy styl vintage trzeba się trochę namęczyć. Przede wszystkim zwróćmy uwagę na materiał, z którego są wykonane ubrania. Prawdziwe, klasyczne ubrania powinny być wykonane z materiałów naturalnych. Materiały sztuczne mogą wyglądać niezbyt przekonująco. Im mniej elementów sztucznych, tym większa gwarancja, że znaleźliśmy coś, co naprawdę można określić jako vintage. Inne elementy, których nie znajdziemy na starszych ubraniach to na przykład metki z poradami jak je pielęgnować. Dość istotnym szczegółem są też metki, które czasem zawierają numery seryjne czy bezpośredni adres producenta danego ubioru.

Zacznijmy od dodatków

Aby nie robić rewolucji i totalnej wymiany garderoby można zacząć od dodatków w stylu vintage. Dobrym pomysłem będzie znalezienie torebki czy butów. Poza garderobą również do vintage może nawiązywać makijaż, np. w stylu pin-up girls, czy też fryzura rodem z lat 40. XX wieku. Z resztą, jeśli chcielibyście szybko znaleźć prawdziwe ubrania vintage, to musimy was rozczarować nie jest to takie łatwe. Trzeba intensywnie szukać i pytać kobiety ze swojej rodziny. Mozolne zbieranie poszczególnych elementów może się jednak opłacić i zaowocować niepowtarzalnym stylem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się