Oferta marki została aktualnie wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder oraz Panamera i Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern dystrybuował na całym globie blisko 120 tys. samochodów, to znaczy o prawie 12 proc. więcej niż przed rokiem.
W samym tylko sierpniu do kupujących trafiło 15 tys. pojazdów, co oznacza niemalże 30-proc. wzrost. Dodatkowo na terenie kraju koncern Porsche notuje rekordowy popyt – w I półroczu br. klienci odebrali 408 aut tej marki, o 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 r.
Propozycja Porsche zostanie w niedalekiej przyszłości zwiększona o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie aut w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością zasilania akumulatorów z gniazdka. Jego średnie zużycie paliwa to 3,4 l/100 km. Tym samym niemiecki koncern jako jedyny na świecie będzie miał w prospekcie produktowym aż trzy hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera oraz właśnie SUV-a Cayenne.