Rękodzieło – świetny pomysł na biznes
Styczeń 27, 2015
Praca przy biurku? Jak zminimalizować ryzyko choroby
Styczeń 27, 2015

Rozgrzewka na 100%: popraw technikę treningu

Obojętnie od rodzaju sportu, który masz zamiar zrobić, koniecznym elementem ćwiczeń jest rozgrzewka. Ogranicz niebezpieczeństwo kontuzji i zapewnij sobie jeszcze większe mięśnie w zaledwie 60 sekund. Masz chwilę? To do dzieła. Tę mantrę słyszysz od nas i kolegów z siłki od zawsze: dobra technika wykonywania ćwiczeń jest kluczowa, jeżeli oczekujesz po swoim treningu dużych efektów. Bezsensowne machanie ciężarem powoduje, że trenujesz te mięśnie, których akurat ćwiczyć nie pragniesz, bądź nie trenujesz w ogóle, a jedyne, co sobie gwarantujesz, to kontuzja.

To gdzie ta świetna wiadomość? Tu: ulepszyć technikę wykonywanych ćwiczeń możesz wg uczonych, nie wybierając się nawet na siłkę. Wystarczy, iż ulepszysz orientację przestrzenną, żeby łatwiej radzić sobie ze skomplikowanymi, specjalistycznymi ćwiczeniami, jak podrzut czy rwanie kettlebella – wyjaśniają naukowcy z Anglii. Wykonuj naszą mini grę 2 razy w tygodniu, a sprawniejsza komunikacja pomiędzy umysłem a mięśniami umożliwi Ci robić kondycję szybciej i bez zagrożenia kontuzji.Wyciągnij z sportu jeszcze więcej.

Ulepsz orientację przestrzenną i koordynację, aby na siłce walczyć o muskuły, a nie o kontuzję.

1. Narysuj na kartce dokumentu A4 kettlebella i wytnij go. Zawieś go na ścianie na wyciągnięcie dłoni.

2. Zastaw jedno oko oraz powoli zacznij sięgać po kettlebell.Wstrzymaj ruch kilka milimetrów przed ścianą.

3. Wprowadź element wytrącający Cię z równowagi, by poprawić ocenę Twojej pozycji w przestrzeni.

Nie wyłącznie w siłowni Trening to nie wszystko – spalaj więcej kalorii w przeciągu dnia, dokonując kilku praktycznych zmian.

1. Do pracy jedź rowerem, a nie autem.

2. Wstawaj od biurka tak często, jak możesz.

3. Wchodź po schodach, zamiast jeździć windą.

Chociaż wydaje się to banalne, porządna rozgrzewka przed ruchem to absolutna podstawa. Sprawdź, w jaki sposób nie tylko się rozgrzać, ale również wykorzystać energię mięśni w 100%.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się